lunes, noviembre 06, 2006

De Ourense a Vigo

Xa que non conseguín ser vocalista de orquestra, polo menos vou ter o pracer de vivir un día de sesión vermú e verbena. O cartel da festa é o seguinte:
Venres, 10 de novembro, ás 12 da mañá, entrega do Premio Risco no Salón de Plenos do Concello de Ourense. O mesmo día, ás 20 horas, en Vigo, na Casa do Libro, presentación da novela "Os mércores de Fra". Estarán comigo Susana Lamela, Magdalena Sánchez e Francisco Castro, aos que agradezo moitísimo a compaña.
Por suposto, estades todos convidados.

15 Comments:

Blogger Moralla said...

Ola Xurxo! vas ter o día moi movido! pero tamén con moitas recompensas!!Alégrome e felicítote. Mágoa que eu teña que traballar e non poida estar. Pareceume estraño que non estiveras no V Encontro de Escritores Ourensáns o sábado 4 de novembro no Liceo en Ourense. Bueno, xa nos veremos pronto co gallo da outra presentación en Cangas. Unha aperta grande!!
;-)

1:08 p. m.  
Blogger paideleo said...

A ver se podo ir pola Casa do Libro.
Un saúdo.

1:15 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

vaia, non poderei estar, pero prometo-lle a vde. que no seu próximo prémio o acompañarei, seguro (ainda que só me achegarei ao final para felicitá-lo, a fin de contas, a noite é de vde!)

6:01 p. m.  
Blogger besbe said...

E para variar eu non poderei estar, mais se andas a finde pola terra non me importaría tomar un café (vas quedar deles ata arriba, seguro). E noraboa outra vez :)!

2:20 p. m.  
Blogger torredebabel said...

pois eu estarei co pensamento e bos desexos dende esta beira do Atlántico, como boa fan que son!

6:41 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

¡Canto me está a gustar estes mércores de Fra! ¡Vémonos en algo máis de 24 horas!

8:58 a. m.  
Blogger Moralla said...

Estás nunha adicatoria no meu blog. bicos

10:19 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Pois eu non poder asistir mais desde aquí mándoche a miña máis sinceira
N O R A B O A!!!.

Unha aperta grande grande.
:)

12:00 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Sublime, "Os mércores de Fra". Sigo mantendo que é do mellor que tes escrito. Non vai decepcionar a ningún lector.

2:35 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

No campo da festa ás doce, xa non quedaban pegadas da túa sesión vermú, e na Praza maior as leiteiras xa recolleran balerias as latas do leite para retornar para casa...

Souben que tocaras unha hora antes, non poido ser...

Agardo acompañarte porque non, noutro éxito e noutro lugar cercano, non dubido do teu talento, e, outra vez será...


Ando sumerxido en SPAM, cando remate, empezarei co Mércores de Fra, xa falaremos...
Saudos.
XulioDRabal.

10:33 p. m.  
Blogger X said...

Xa me gustaría :)

10:55 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

¿Cando montamos o grupo musical?

11:03 a. m.  
Blogger Moralla said...

Que tal a presentación????
SEguro que do mellor, xa me contarás!!!
Un bico de Yoli ;-)

11:07 a. m.  
Blogger máis alá said...

Sinto (por min) non haber estado na presentación. Xa teño a Fra nas mans e o único que podo dicir e que me está gustando moito. Gústame tamén o cambio de ritmo que fas respecto a Licor de abelá con xeo. Penso que xa podes dicir con orgullo que es escritor.

11:54 a. m.  
Blogger Veloso said...

Agradézovos moito o interese e a compaña. O venres foi un día realmente bonito e emocionante. Carqueixa, moitísimas grazas por vir. Espero para outra vez dispoñer de máis tempo e poder tomar un café.
Xulio, sinto moito o erro no horario. Foi unha pena, porque ás 12 creo que aínda andabamos polo Concello.
Yoli, gracismas por todo.
Susana, mil beizóns.
E a todos unha aperta. Tomade o que queirades, que pago eu.

2:24 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home