jueves, abril 06, 2006

Os de Silvaoscura (55)

Marcho uns días de vacacións. Que pasedes boa Semana Santa e que abril vos traia sorpresas agradables.

O Paco do Cerdedo foi militar. Cando eu era pequeno contábame os seus anos de servizo no castelo do Castro ("alá, cando estiven de soldadito en Vigo") e facíame sempre a mesma brincadeira, pousándome a man no peito con cara de sorpresa, como se acabase de descubrir un lixo; eu, inocente de min, baixaba a cabeza, momento que el aproveitaba para erguer rapidamente a man cara ao meu nariz, sen chegar nunca a tocarme.
Despois de festexar o seu novo triunfo cunha boa risada, púñase máis serio e falábame como se eu fose xa un home feito e dereito:
-Cando chegue o momento, pénsao ben e faite militar. Non hai vida coma a do exército. Respectas e es respectado. Lémbrao. Eu teño bos amigos na Academia de Zaragoza e aínda che podo botar unha pedra no carro. Con confianza, ti falas comigo e xa está.
Eu agradecía as súas palabras con toda a educación da que era capaz. Paco era un bo home. De feito, aínda o é. Agora convive cun monstro desapiadado, un tal Alzheimer, que lle impediu saber que o rapaciño inocente non se fixo soldado, senón obxector de conciencia e aspirante a prosista.

7 Comments:

Anonymous Anónimo said...

"aínda o é".
A bondade é un sentimento tan forte que nin o alzeimer o vence. Unha faisca para o optimismo.

3:36 p. m.  
Blogger besbe said...

Sen o monstro estaría moi contento igual de saber do teu discorrer pola vida. Boa semana santa para ti tamén.

3:51 p. m.  
Blogger torredebabel said...

mostro paradóxico ese que vainos deixando só co máis básico do que somos... Apertas, Veloso. Pasa ben a semana santa e vémonos de novo por acá!

11:21 p. m.  
Blogger acedre said...

Meu avo ten ramalazos de Alzheimer e e unha cousa ben triste.
Pasa unha boa semana santa ti que podes.

4:29 a. m.  
Blogger Laurindinha said...

Que triste monstro o alzheimer...
Non dubido que estaría moi orgulloso da túa decisión... antes que militar era habitante de Silvaoscura...

3:53 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

O monstro do Alzheimer é tremendo, fai cada desfeita...

Unha aperta.
:)

9:40 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Pásao ben.

Un sáudo

8:10 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home