Rei de Copas
viernes, febrero 06, 2009
Por min que chova...
e que neve e que escarabane e faga frío. Que o vento de Compostela estrague o peiteado da señora de Palmírez.
posted by Veloso at
12:53 p. m.
0 Comments:
Publicar un comentario
<< Home
Acerca de mí
Nombre:
Veloso
Ubicación:
Spain
Ver mi perfil completo
Previous Posts
Bisavós
Prioridades
Riveiro Loureiro
Inercia do xeo
Bo Nadal
Dez anos despois
Chocar as mans
Lois Antón
Argumentos que nos fan dano
Novos tempos
0 Comments:
Publicar un comentario
<< Home