lunes, agosto 10, 2009

Volvín

Se non me engano, tal noite coma a de hoxe o mundo olla cara ao ceo na procura das bágoas de San Lourenzo. Non descarto a contemplación de estrelas na miña axenda, pero xa adianto que non vou ser eu quen aproveite a desculpa para chorar polo remate das vacacións. Ao contrario, ben contento que estou de regresar á beira do Douro e sentar de novo diante desta pantalliña. Desta volta os días de descanso foron menos ca en anos anteriores, pero ben aproveitados. Estiven coa familia e cos amigos, dei longos paseos por Vigo e Silvaoscura, bailei todo o que puiden, tomei algunha copa de máis (ou de menos) e mesmo me quedou tempo para ler algúns libros (non os vou comentar, non vaia ser que alguén vaia pensar que escribo un blog literario; nada máis lonxe da miña intención). En fin, amigos, saúde para todos e que agosto vos sexa leve. O enviado especial a Zamora volve estar operativo, para o que mandedes. Quen pase por aquí que avise.